Bälla

Selfiemåndag

Kategori: Allmänt

 
 
Jag har minskat antalet selfies den senaste tiden (halvåret) drastiskt, mest på grund av att mitt hår alltid är kaos och orkar inte/who cares?/whatever. Är brunett nu i den evighetslånga väntan på att håret ska växa ut och det känns alltid som att det står åt precis alla håll, glider runt på jobbet/med hunden/affären med världens spretiga rufs med lockar åt konstiga håll. Men nu är det på tiden att jag slänger upp en, mest på grund av mitt nya fina blommiga linne!
 
Idag har varit en slitsam dag på jobbet, tiotimmarspass med vissa negativa inslag (givetvis positiva också), morgondagen blir likadan (förhoppningsvis slipper jag negativiteten) och dagen efter likaså. Ledig fredag och jobbar helg, men jag har ett jobb och det är inte fy skam!
 
 
Kommentera inlägget här: